Cały dochód zostanie przekazany na rzecz Fundacji „W związku z Rakiem”, wspierającej osoby mierzące się z chorobami nowotworowymi.
Hard Rock Cafe było inicjatorem i gospodarzem pierwszej edycji akcji w 2024 roku, zorganizowanej w ramach miesiąca świadomości raka piersi. Wówczas wydarzenie przerosło oczekiwania – w ciągu jednego dnia wykonano ponad 130 tatuaży, a fundacja otrzymała blisko 48 tysięcy złotych. W tym roku inicjatywa powraca pod hasłem INK IT LOUD, by jeszcze mocniej podkreślić znaczenie profilaktyki i solidarności wobec osób dotkniętych chorobą nowotworową, nie tylko kobiet.
Tego dnia HRC stanie się miejscem spotkań ludzi łączących pasję do tatuażu i piercingu z realną pomocą.
Do akcji dołączyło szerokie grono sponsorów, m.in. EMKA, El Cartel, Barber DTS, ARIF, Dziaraj.pl, Neba, Joy in me, Coca-Cola, Inka, 4 Szpaki, uPacjenta oraz ponownie Ania Kruk. Dzięki ich wsparciu uczestnicy mogą liczyć nie tylko na profesjonalne tatuaże i piercing, lecz także na wyjątkowe upominki.
Aby wziąć udział w wydarzeniu, wystarczy pojawić się 25 października w Hard Rock Cafe. Płatność za tatuaże odbywać się będzie wyłącznie gotówką, bezpośrednio do puszek fundacji.
Szczegółowe informacje o lokalizacjach i godzinach zostaną opublikowane na profilach społecznościowych Hard Rock Cafe Polska i FOX Tattoo, podobnie jak przygotowane wzory walk-in wraz z cenami.